تم33

http://tm33.lxb.ir

فالب فانتا دیزاین برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

تم33

فالب فانتا دیزاین برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

قالب فانتا دیزاین ، قالبی زیبا و متناسب با وب های طراحی با جلوه زیبا طراحی شده توسط شیک گراف میباشد.امیدوارم راضی باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 749
نرم افزار طراحی و ساخت بازی های سه بعدی Unity Professional v5.2.0f3

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 748

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰ Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 747
آرایش صورت و لباس شما به وسیله فتوشاپ

 این آموزش فتوشاپ درمورد ویرایش کلی صورت وزیبا سازی پوشاک میباشد...

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 746
قالب ارکیست برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

قالب ارکیست یکی از قالب هایی است که قرار بود پخش شود . این قالب با زمینه کِرِمی رنگ است و متناسب با انواع وب میباشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 745
دانلود مجموعه ۷ فونت فارسی جدید

 این فونت ها قابلیت استفاده در اکثر برنامه های نوشتاری و گرافیکی را دارا می باشند و مثل سایر فونت ها می توانید در کارهای گرافیکی ونوشتاری از آنها استفاده کرده و خط و رسم زیباتری را از خود به جای گذارید. این فونت ها تحت عنوان SI47ASH ارائه می شوند و شما می توانی در هر حالتی آنها را در برنامه های خود را وارد نمایید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 744
مجموعه ۴۰ فونت معروف انگلیسی

این مجموعه شامل ۱۹ فونت زیبای انگلسی می باشد.فرمت این فونت ها TTF  و OTF می باشد. فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 743
دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده 2016

Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 742
دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد حباب Bubble Photo Overlays

اکشـــن دستورهایی هستند با فرمت ATN  که یکی از موثرترین ابزارها در میان ابزارهای موجود و الحاقی در فتوشاپ به حساب می اید .در این پست قصد داریم تا اکشن GraphicRiver Bubble Photo OverlaysAction را برای دانلود قرار دهیم این اکشن افکت  ایجاد حباب را بروی تصاویرمورد نظرتان ایجاد می کن

توضیحات / دانلود گزارش کد : 741
قالب بنیامین برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

قالب فوق العاده ساده و زبیای بنیامین برای سیستم رزبلاگ و لوکس بلاگ با زمینه مشکی

توضیحات / دانلود گزارش کد : 740
قالب ابر دانلود برای رزبلاگ و لوکس بلاگ
توضیحات / دانلود گزارش کد : 738
قالب زیبا و کم حجم برای رزبلاگ
توضیحات / دانلود گزارش کد : 737
دانلود آموزش جامع فتوشاپ
توضیحات / دانلود گزارش کد : 736
قالب جدید موزیک برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

قالب از من گراف با مدیریت خودم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 735