تم33

http://tm33.lxb.ir

تم33 یک ساله شد

تم33

تم33 یک ساله شد
  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, ساعت 18:22
  • منتشر کننده : تم33
  • ارسال توسط :
  • تعداد دانلود : 371 بار
  • تعداد کامنت ها : کامنت - مشاهده کامنت ها

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را      و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک

 یکسال از شروع کار تم33 با یک نفر میگذرد اما اینک با گروهی زیبایی یکساله شدن گروهمان را با هم تقسیم میکنیم.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 766
قالب باران برای بلاگفا و لوکس بلاگ
توضیحات / دانلود گزارش کد : 765
قالب زیبا و حرفه ای به نام Change برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

قالب Change همان قالب پاپ موزیک است که تغیر زیادی در آن حاصل شده و به کلی از طرح موزیک خارج شده و به یک قالب متناسب برای تمام موضوعات تبدیل شده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 764
نرم افزار حذف فایل ها بدون بازیابی Hardwipe 5.1.2

HardWipe یک نرم افزار پاک کننده فایل و درایو ویندوز است . این نرم افزار با پاک کردن سخت فایلها جلوی دسترسی غیر مجاز افراد را به اطلاعات پاک شده شما بعد از ریکاوری می گیرد. استفاده از این نرم افزار همانند پاره پاره کننده اسناد با این تفاوت که شما فایل های خود را به این گونه از بین خواهید برد. این نرم افزار از داخل سیستم عامل اجرا می شود و در ویندوز اکسپلورر از منوهای راست کلیک پشتیبانی می کند. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فضای بلا استفاده را حذف کنید . استفاده هوشمند از حافظه پنهان دیسک ، حذف دائمی محتویات Recycle Bin ، کارکرد سریع در مقابل سایر نرم افزار های مشابه ، سازگاری با اکثر سیستم عامل ها از ویژگی های این نرم افزار است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 763
دانلود مجموعه فونت انگلیسی Fonts for Designers

مجموعه از ۱۳ فونت معروف انگلیسی با نام مجموعه Fonts for Designers که در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و محبوب مانند فتوشاپ ، کورل دراو  از ان استفاده میشود را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 762
دانلود 120 فونت فارسی

 از معروفترین و پرکاربردترین سری فونت های فارسی برای استفاده در نرم افزارهای ورد و فتوشاپ می باشد. مجموعه فونت های فارسی بی با فرمت TTF برای پروژه های تجاری و تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه فونت شامل 120 فونت می باشد که شامل انواع مختلف برای استفاده در انواع ابزارهای طراحی میباشد

توضیحات / دانلود گزارش کد : 760
مدیریت دیتابیس ها با Webyog SQLyog 12.18

Webyog SQLyog نرم افزار مفید و با نحوه استفاده آسان می باشد که می توانید توسط آن دیتابیسهای Mysql خودتون رو مدیریت کنید، برای php کارها و دوستانی که دستی در برنامه نویسی تحت وب دارند باید عرض کنم که Webyog SQLyog همانند phpMyAdmin می باشد که همه شما قطعا با آن آشنایی دارید با این تفاوت که این برنامه امکانات بیشتری در خود جای داده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 759
قالب رایتم برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

این قالب ورژن قالب قبلی رایتم است که ما بدون تغیر منبع آن را در تم33 امروز پخش میکنیم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 758
دانلود آنتی ویروس ای وی جی AVG AntiVirus 2016 16.41.7442

AVG Antivirus یکی از کامل ترین و بهترین برنامه های آنتی ویروس دنیا می باشد که توسط شرکت قدرتمند ای وی جی ساخته و گسترش داده شده است. نسخه جدید این برنامه شامل گزینه های بیشتری برای تامین امنیت سیستم بوده و همچنین امکان اسکن و حذف کامل ویروس ها را فراهم می آورد. با این برنامه می توانید به سادگی به بهبود سرعت سیستم خود کمک کرده و اطلاعات خود را در امنیت کامل نگه دارید. سرعت عملکرد نسخه جدید برنامه بسیار بهبود یافته است و تاثیر ناچیزی روی عملکرد سیستم خواهد داشت.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 757

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. امکان تولید و تبدیل فیلم برای پخش در دستگاه های همراه و تبلت ها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک و یوتوب را فراهم می کند. ساخت و ویرایش فیلم های عروسی و جشن ها و یا حتی ساخت مستندهای ساده نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد. همه فیلم های ساخته شده توسط این برنامه می توانند بر روی دی وی دی رایت شده و نگهداری شوند. سرعت و کیفیت نرم افزار Wondershare Filmora را می توان در رده بالایی دسته بندی کرد اگرچه کیفیت فایل ها بالا می باشد اما در سرعت آن نیز هیچگونه تاثیری نگذاشته است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 756
قالب مه تیک برای رزبلاگ و لوکس بلاگ

پوزش بابت نبود چند روزه ما...

قالب مه تیک با ترجمه روزیکس امروز در تم33 قرار گرفته است.امیدوارم مورد رضایت شما قرار بگیره.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 755
بازدیدکنندگان تم33 از کدام کشور ها هستند؟!!!
  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:, ساعت 19:50
  • منتشر کننده : تم33
  • ارسال توسط :
  • تعداد دانلود : 420 بار
  • تعداد کامنت ها : کامنت - مشاهده کامنت ها

چیزی که من را این روز ها متعجب کرده اینه که فهمیدم تم33 به غیر از ایران بازدید کنندگان دیگری هم دارد.و تا کنون از 8 کشور دنیا در آمارگیر تم33 ، آیپی ثبت شده است.

این کشور ها را میتونید انتهای قالب تم33 ببینید...

و این را هم بگم که 25 بهمن تولد یکسالگی تم33 میباشد. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 754
آموزش فتوشاپ سری2(آرایش چشم و ابرو و روتوش زدن)

 برای دانلود این آموزش که در قالب ویرایش چشم و ابرو وروتوش زدن است توضیح داده شده و میتوانید به آسانی روتوش بزنید..

پس برای دانلود این مطلب ابتدا عضو شده و مطلب را دانلود کنید...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 753
دانلود تصاویر لایه باز Berries in a glass layer styles
 تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایلPSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل پکبج طرح لایه باز افکت های انواع توت ها در یک لایه شیشه ای میباشد 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 752
آموزش ساخت بازی با Game Maker Studio0_قسمت هفتم

آموزش ساخت بازی با نرم افزار Game Maker در طی چند ماهِ اخیر در تم33 منتشر میشد که امروز قسمت هفتم این آموزش آماده آست تا تقدیم به شما شود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 751
دانلود بازی Homeworld Deserts of Kharak برای کامپیوتر

وقایع و اتفاقات داستانی، صد سال قبل از داستان نسخه اصلی بازی(Homeworld) و در سیاره خاراک(Kharak) روایت می شود؛ جایی که یک سفینه فضایی قدیمی در این سیاره سقوط کرده و شما در نقش Karan S’jet(رهبر تیم و یکی از نیاکان Karan S’jet، شخصیت اصلی عنوان Homeworld)باید به دل دشمن زده و این سیاره را نجات دهید. نبردهای زمینی با خودروها و ناوهای جنگی بخش اصلی گیم پلی را تشکیل می دهند. اگرچه سفینه های فضایی نیز در بازی حضور دارند، ولی جز در نبردهایی در سطح سیاره کاربرد دیگری نداشته و بر خلاف نسخه های قبلی، شاهد نبردهای کهکشانی خارج از سیاره نخواهیم بود. استودیوی بلک بیرد انترکتیو، سازنده عنوان Homeworld: Deserts of Kharak است که اعضای این استودیو جمعی از کارمندان سابق استودیوی رلیک گیمز(استودیوی سابق شرکت تی اچ کیو(THQ) و سازنده عناوین Company of Heroes و Homeworld و الکترونیک آرتز هستند. همان طور که می دانید گیر باکس، ناشر این عنوان، سال ۲۰۱۳ حق امتیاز فرانچایز Homeworld را از شرکت تی اچ کیو(THQ) و در پی ورشکستگی این شرکت خریداری کرده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 750